O mně
A pokud jste klikli sem, tak vás zřejmě zajímá, kdo je za e-shopem www.brevia.cz
Jmenuji se Jana Potyšová, jsem původně z Plzně, pár měsíců jsem bydlela v malé vesničce v anglickém Kentu, pár let na Novém Zélandu a teď jsem šťastná vesničanka v Krušných horách.
Žádný strhující příběh nemám, ale je pravda, že cesta k e-shopu byla zajímavá:-)
Rok 2013 - Odložený start
Čekali jsme naše první miminko a já si myslela, že až děťátko narodí, budu mít hodně času. A tak jsem kývla na nabídku spustit e-shop, tehdy ještě pod názvem bodywear.cz. No a překvapení! Měla jsem "plné ruce miminka" a na e-shop nějak nezbývalo. E-shop se ten rok také zrodil, ale zůstal v plenkách.
Rok 2015 - Opravdový start
Takže druhý pokus. Opět těhotná, už víc odhodlaná. Zkušená matka vs nezkušená "e-shoperka".
S manželovou pomocí jsem spustila e-shop bodywear.cz s osvědčeným a oblíbeným italským spodním prádlem značek Lovelygirl, Emy bimba, Jadea, Gasolino atd.
Rok 2024 - Přejmenování
Název bodywear.cz ke mně kdysi "přišel" spolu s nabídkou rozjet e-shop.V dubnu 2024 se tento název vrátil ke svému původnímu majiteli. A na scénu přichází www.brevia.cz
Rok 2015 - současnost
E-shop brevia.cz je na trhu už nějaký ten pátek. Během této cesty sbírám zkušenosti, dělám chyby, učím se z nich, a naslouchám vašim požadavkům. Jsem vděčná za každou zpětnou vazbu, která mi pomáhá vytvářet příjemné a důvěryhodné prostředí pro váš nákup - a navrch s tak osobním přístupem, jak jen to jde v jinak neosobním internetovém prostředí.
Nemám žádný tým, vše připravuji sama, a zatím mi to tak vyhovuje. Ne vždy je to snadné, ale ta svoboda to vyvažuje.
Co vám můžu zaručit?
- Kvalitu zboží
Prodávám spodní prádlo, které mám otestované. Nejen na sobě, na rodině, ale i na našem širokém okolí. A hlavně vím od vás, zákazníků, že jste s prádlem spokojeni stejně jako my:-) - Férovost
Občas se stane, že výrobce udělá chybku. Dodávka velikostí neodpovídá tabulkám. Pokud se to dostane až k vám, s důvěrou se na mě můžete obrátit. Vždy se snažím vyřešit situaci ke spokojenosti zákazníka. - Rychlost
Snažím se, aby bylo zboží u vás co nejdříve. Někdy se stane, že nestíhám. Pokud k tomu dojde, obvykle to kompenzuji malým dárkem. Vždy jste o všem informováni. - Informovanost
"Nejsem" velký e-shop a může se stát, že už zboží není skladem. Mnohdy se mi stalo, že v jeden den přišlo několik objednávek a šlo právě o jeden konkrétní model/velikost/barvu. Okamžitě reaguji, informuji a situaci řeším. - Rozumné ceny
Přiznám se, že sama mám ráda akce, slevy, kupóny. A tak v tom tady také jedu a snažím se vám nabízet příznivé ceny. - Osobní přístup
Je to vůbec u e-shopu možné? No, nevím, ale snažím se o to. Obracíte se na mě s konkrétními žádostmi o oblíbené modely a já je pro vás sháním u italských dodavatelů. - Balení :-)
Balím každou zásilku sama. Nalepím veselou samolepku a na každý balíček píšu poděkování s podpisem. Tak ale i to je trochu osobní, že? :-)
Jana